Blind to you

Hey yä, Nämen tjena på er. Sitter på tyskan atm och har det lite mindre trevligt än vanligt eftersom det inte riktigt är mitt starkaste ämne. Dagen hittills har varit skit, men ibland behöver man sånna dagar också, fast nu tycker jag att det har varit lite för många dagar som dessa på sista tiden. Imorn ska vi egentligen ha redovisning på vårt grupparbete om FRA-lagen & nordkorea, och på fredag ska vår film som vi håller på med på svenskan vara klar. Men eftersom Tobbe har varit sjuk så har det inte gått så bra på dessa två punkter eftersom att jag jobbar med honom på båda arbetena. Ajja, hoppas att lärarna är lite mer förstående än vanligt.
Nej ni, jag har ju faktiskt någonting att glädjas åt. Beställde detta igår, längtaaaaaaaaaaaar!

+ en myyyyyyysää tröjja, ett par "wet" look leggings och ett par Usa mönstrade leggings. 
 
höhö, kyssåhej!

Kommentarer
Postat av: Helena

nice

2012-09-26 @ 13:56:08
URL: http://helenawj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0