Welcome to the new age

 
Då var man en brunhårig brutta igen. Var väl senast i 8:an jag hade denna färg. Ajja, har då planerat att ha det såhär ett bra tag och sluta byta hårfärg hela tiden och ska spara ut håret. Klippte av det slitna igår och nu är det verkligen inte långt. 
 
I skrivande stund sitter jag iaf på skolan. Alla andra ur klassen har slutat och här sitter jag och har tyska med 96orna. Gick ju inte Modernt språk året jag gick i Piteå, så går steg 3 nu ist för steg 4 som dom andra ur klassen gör. Skolfotograferingen är också avklarad, får väl hoppas att man inte ser ut som ett retard som vanligt. Konstigt dedär, att hur man än gör så blir man jävlart aldrig nöjd med skolfotot. Nej, nu ska jag jobba vidare ehehe, puss.

Kommentarer
Postat av: anyonym

fan att man inte fick kramas med den vackerheten

2012-09-12 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0